پودر قهوه
نوشته شده توسط : ساحل

پودر قهوه

چرا برخی از قهوه های فوری پودر و برخی دیگر کریستال هستند؟ تفاوت چیست و کدام یک بهتر است؟ ما این سوالات را همیشه می شنویم ، بنابراین زمان مقایسه است!
قبل از اینکه به روش های مختلفی که می توانید قهوه فوری پیدا کنید شیرجه بزنید ، بیایید قهوه فوری را تعریف کنیم.
. قهوه فوری نوعی قهوه قابل حل است که از دانه های قهوه دم کرده تهیه می شود. برای تهیه یک فنجان قهوه ، تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که پودر قهوه فوری یا کریستال ها را با آب یا شیر مخلوط کنید.

اگرچه راحتی قهوه فوری به عنوان یک ضرورت برای زندگی روزمره به نظر می رسد ، اما نوع قهوه فوری مشابه آنچه امروز داریم تا قرن 19 ظاهر نمی شد. قهوه فوری برای اولین بار در سال 1771 در انگلیس ظاهر شد و "ترکیب قهوه" نامیده شد. تا سال 1890 جایی که دیوید استرند اولین پودر قهوه محلول فوری را اختراع نکرد. سپس این دانشمند ژاپنی Satori Kato در سال 1901 با پودر قهوه محلول با ثبات تر تکمیل شد. بلورهای فوری قهوه توسط جورج ثابت لویی واشنگتن در سال 1910 اختراع شد.

پودر قهوه فوری
بهترین اسپری قهوه فوری خشک
مانند نام آن ، پودر قهوه فوری یک نوع بافت پودر خوب دارد و معمولاً نتیجه فرآیند خشک شدن اسپری است. از آنجا که قهوه فوری از قهوه در حال حاضر تهیه شده است ، برای ایجاد نوع قهوه قابل حل ، فرآیند خشک کردن و از بین بردن مایع اضافی لازم است. روند خشک کردن اسپری بسیار سریع است و از گرمای بالایی استفاده می کند. به همین دلیل ، این فرایند ذرات ریز و ریز تولید می کند ، که به عنوان یک فرم پودر شده است. اما به دلیل این که از این گرما برای خشک شدن سریع استفاده می شود ، طعم و عطر طبیعی قهوه را خراب می کند و حتی می تواند نوعی طعم سوخته ایجاد کند. لایک ها

بلورهای قهوه فوری
بهترین قهوه فوری خشک شده فریز چیست؟
کریستال های قهوه فوری از نظر پودر مشابه هستند زیرا قابل حل هستند اما به شکل دیگری هستند. کریستال ها یا گرانول ها قطعات کوچک "متبلور" قهوه دم کرده کم آب هستند. این معمولاً نتیجه فرآیند خشک شدن یخ است. اگرچه این یک روند طولانی تر و گرانتر در مقایسه با خشک کردن اسپری است ، اما از گرمای زیاد تهاجمی برای خشک کردن قهوه استفاده نمی کند. قهوه غلیظ منجمد می شود و سپس درون یک خلاء قرار می گیرد و به آرامی خشک می شود. این فرآیند خشک شدن ، طعم و عطر طبیعی قهوه را حفظ می کند ، که منجر به طعم بهتر قهوه می شود.





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: